mandag den 26. august 2013

Greengate bogmærker..

For et stykke tid siden købte jeg disse fine magnet bogmærker i Tigerbutikken til blot 10 kr.

Nu har jeg tryllet dem om til Greengate bogmærker ved at tage det papir af som der sad på og lime nyt Greengate papir på med en limstift,  til slut har jeg sat selvklæbende Transparent folie på, som jeg har købt hos Panduro Hobby i finder det Her! 

Det kan bruges til mange ting, hvis man f.eks vil beskytte sine bøger, kort eller andet...

Jeg vil bruge bogmærkerne i køkkenet til mine kogebøger, det er de helt perfekt til...

Husk endelig min Give Away på min blog " VELKOMMEN HOS INDRETNING MED 
FARVER"

Ønsker jer en dejlig uge :-)))




Sådan så de ud inden jeg gik igang :-)





2 kommentarer:

  1. Det er vel nok en god idé, det må prøves næste gang Tiger har sådan nogle bogmærker.

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé. Det papir kan bruges til mange ting <3
    Ha' en god dag søde.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet



Hvis du har lyst til at se flere pasteller.
Så kig meget gerne forbi min anden blog!
Velkommen Hos Indretning Med Farver.

Du finder den Her!

http://susirydahl.blogspot.dk/

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...